środa, 16 kwietnia 2014

Mediowe serca - Time of night ... arise hearts

Najlepiej pracuje mi się w nocy .... w ciszy i spokoju ( poza muzyką w tle ) . 
Serduszka  ze sklejki dostałam od koleżanki - jak i wiele innych wspaniałych rzeczy, ale z nimi pózniej sobie poradzę. 
Na sercach -może nie do końca to widać, są papiery z kolekcji

Piątek Trzynastego - Uśmiech Proszę
Nawiasem mówiąc, papiery jak dla mnie świetne - idealna grubość , z pewnością do nich wrócę.

I zakochałam się w brokatowej farbce AYEEDA , i mgiełce perłowej AYEEDA MIST BRĄZ JASNY PERŁOWY

Pozostałe produkty to gesso,  inne farbki i tusze Ayeeda , tekturki, i własnoręcznie robione kwiatki


Serduszko w odcieniach brązu zgłaszam na wyzwanie w  








6 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam te farbki :) Twoje serca są zapierające dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous projects! The textured artsy background looks amazing! Those blossoms look fantastic! Thanks for joining along with 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe prace, dziekuje za udzial w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace :) Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Masz bardzo ciekawy styl. Dziękujemy, że zechciałaś bawić się z nami w wyzwaniu 13arts. :)

    OdpowiedzUsuń