sobota, 3 maja 2014

Happy iNSD - czyli światowo scrapowo z serduszkiem

Niewiele świąt obchodzę takich nie "świątecznych " ale ten dzień scrapowy obchodzę od 5 lat. Dziś umiliłam sobie dzień tworząc takie oto serduszko.
Zaopatrzyłam się na Craftowej Wiośnie w Krakowie w piękne papiery STUDIO 75 i na ich bazie powstało właśnie to serce (kolekcja Wyjątkowe Chwile ) Do tego oczywiście media, mgiełki, farbki, trochę brokatu, koronka ( na zdjęciu ledwo widoczna ale jest pod żarówką ), kwiatuszki i piękna gałązka  z Retro Kraft Shop którą zamediowałam na biało i potraktowałam brokatem . Swoje miejsce znalazła też śliczna żarówka





Serduszko to zgłaszam na wyzwanie 

Studio75




6 komentarzy:

  1. Fajniutkie serduszko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, a żarówka nieziemska, skąd taką wynalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dagmara żarówka z Retro Kraft Shop - świetne są

      Usuń
  3. Śliczne serduszko, wiele w nim ciepła i dobrych uczuć. Miło nam, że dołączyłaś do naszej zabawy na blogu Studio75. Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń