Strony

poniedziałek, 12 maja 2014

Mediowo - foletowo, kolejny kit PKP

Witam


Już po sobocie, po zlocie :) Było miło , zakupowo, pokazowo ..... Zaopatrzyłam się w trochę przydasi :)
I dzisiaj ich użyłam do bardzo mediowego blejtramu  . Dotarł do mnie również najnowszy kit PKP - dla mnie bomba , moje kolory , media , śliczne papiery  - już dziś trochę ich użyłam

Blejtram z  najnowszego kita PKP, z tego też zestawu biała farbka,śliczne cekiny , mgiełka niebieska , i maska której użyłam do zrobienia wzoru gessem .Gdzieś w głębi są także mikro kulki z tego zestawu.

Oprócz tego : dużo gessa, farbki ayeeda, mgiełki ( kolejna moja miłość perłowy fiolet ), kwiatki Prima, piękny niebieski brokat z Retro Kraft Shop, motylki wycięte z papieru( teraz już nie pamiętam jaki ). Użyłam też papiery z najnowszej kolekcji Ayeeda ( tuż pod zdjęciem, i wycięty napis ). Nie mogło braknąć mojej ulubionej brokatowej farki . I pewnie jeszcze wiele , wiele innych


Foto  : mój syn zrobił :)


 A tak się prezentuje kit PKP



Moje łowy ze zlotu w Katowicach



LO zgłaszamna wyzwania :

Challenge#18 Vintage Memories

 13arts

 

  

RETRO KRAFT SHOP


Scrappo

 Moją inspiracją są kolory

 

9 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny :) piękną pracę wyczarowałaś :) a łowy... ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory. Piękny ten blejtram. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne foto i piękna praca. :) Uwielbiam taki kreatywny misz-masz.
    Dzięki za udział w czwartej Retromanii. :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca! Podoba mi się zestawienie kolorystyczne :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie 13 @rts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blejtramik. Tyle się na nim dzieje, a jednocześnie taki delikatny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous layout! Love the beautiful color palette! Thanks for joining along with 13arts :) Please feel free to visit my blog: http://cupcakescreations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń