Strony

czwartek, 28 sierpnia 2014

Have a nice day

Witam

Dziś przychodzę ze słonecznym blejtramem . Słoneczko za oknem w końcu wyszło, więc dało kopniaka do działania .
Wystarczyło trochę gessa, farbek, mój ręcznie robiony kwiatek, przez którego chodziłam dwa dni z niebieskimi rękami jak smerf. Trochę papieru ze Studio75, kilka tekturek ....








Blejtram zgłaszam na wyzwanie 





Na lemoniadowe wyzwanie w Fifi Rifi

U mnie tematem przewodnim był kolor żółty i orzezwienie, czyli soczystość kolorów




Użyłam papiery Rozalia w ogrodzie... tylko drugiej strony z nutkami  , i to chyba z wersji pierwszej



6 komentarzy:

  1. Piękny! Uwielbiam to delikatnie brązowe tło z energetycznymi plamami kolorów, i ten bąbelkowy deseń w turkusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna praca - nie można od niej wzroku oderwać :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona! Kolory super, a na zdjęciu jest uchwycony właśnie ten moment o który chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy dziś po południu po wyniki wyzwania do Craftowego Ogródka ;)
    Jeśli chodzi o te brudne dłonie od kwiatów mediowych to u mnie to norma ;) Dlatego najlepiej zakładać rękawiczki :) Taka mała podpowiedź :)
    Praca wymowna i wyśmienita. Kolory iście czarodziejskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca! Dziekuję za udział w wyzwaniu DM.

    OdpowiedzUsuń