wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacyjne wspomnienia

Witam


Dzisiaj mam do pokazania album który zrobiłam na bazie z eco - scrapbooking ( polecam ! ) . Bazę  okleiłam papierem z kolekcji i love summerenjoy sunshine . Grzbiety z racji tego, że będą często ruchome, okleiłam taśmą washi. W ramce umieściłam  napisy z papieru all about summer.
 Elementy dodatkowe z kolekcji i love summer  znalazły również swoje miejsce w albumie.

W środku jeszcze jest szaro, ale znajdą się w nim zapiski i zdjęcia z tegorocznych wakacji .





4 komentarze:

  1. Album świetny! Piękna oprawa dla cudownych chwil, które chcielibyśmy zatrzymać na długo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wygląda pięknie. Na pewno zmieści się w nim wiele radosnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Bardzo radosny, pomysłowy, twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. och świetna ta baza, fajna na journal, muszę odszukać :) No i ozdobiłaś ją wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń