piątek, 26 września 2014

Autumn in......... media mix

Dziś miałam bardzo mediowy dzień . Moje stanowisko pracy jest tak zachlapane farbami , mgiełkami, gessem itd.... że muszę to porządnie teraz szorować :) Ale  za to mam tylko jeden palec brudny ;D . Praca zrobiona w kolorach jesiennych - bo przecież tak już mamy za oknami .







Pracę zgłaszam na wyzwanie w Craft Szafie . Inspiracja muzyką Czesława Niemena "Wspomnienie"...Bardzo się uśmiechnęłam gdy zobaczyłam wytyczne, bo akurat ta piosenka jest mi bliska z prostego względu - to ulubiony utwór z młodzieńczych lat moich rodziców . Jedyna piosenka ( o jakiej mi wiadomo ) którą lubi mój tata ;)





 

7 komentarzy:

  1. Ależ cudowna jesień u Ciebie zagościła. Świetnie zmediowana. Te drobinki na pewnie pięknie błyszczą w słońcu, co jeszcze bardziej dodaje uroku całości oraz jesiennego klimatu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper! Mnóstwo kolorów, dodatków i tyyyyle się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca, we wszystkich kolorach jesieni... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny klimat stworzyłaś ! Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapierająca dech.... Cudeńko!!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja i ten zapach lawendy.... Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń