czwartek, 18 września 2014

Bałaganiarski blejtram

Dziś w taki piękny słoneczny dzień postanowiłam coś sobie pociapać.... pierwotnie miało być to LO .. nawet już zrobiłam baze , ale coś mi nie spasowało ... potargałam na kawałki i przeniosłam się z pracą na blejtram - już czułam , że będzie to bardzo przestrzenna praca, i papier może tego nie wytrzymać. I tak naprawdę to waży to sobie trochę ;D
Znowu ciągnie mnie w  soczyste kontrastowe kolory, a chciałam umieścić tam fragment  jednej z moich pierwszych prac na blejtramie, którą właśnie rozkładam na części pierwsze .... bo coś mi w niej nie pasuje i mi się już nie podoba ;D .
Dlatego jest tu masa  gessa, farbek, mgiełek, mikrokulek cekinów, papiery,  metale itd.....





 W ramce prezentuje się tak



Pracę zgłaszam na wyzwanie w Scrap AroundThe World
Moją inspiracją są zegary, delikatne skrzydła i   motywy retro



W Craft Fun jest wyzwanie z maską - na ostatnim zdjęciu widać dokładnie jej  użycie, ale gwarantuję że jest jej więcej, tylko jakoś dziwnie zakryłam je ;) .





oraz w  TricksArt  "Pierwszy raz". Moim "pierwszym razem " jest tu fragment pracy - czyli mój pierwszy samodzielny blejtram .


12 komentarzy:

  1. WHat a striking canvas! The colors are just gorgeous and the techniques you've used are beautiful! Love the glass beads! So wekk out together! Awesome job with the Mood Board! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!!! Dziękujemy za udział w zabawie Sztukateria#12 w TricksArt :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca!!!! Cudne kolory i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu SATW!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super praca :) Strasznie mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie zabałaganiony!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo Marta śliczna praca :)
    :)i dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  7. This project is fantastic! Thanks so much for sharing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, jaka piekna praca! Tyle szczegółów, detali! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna praca,do podziwiania non stop :)
    pozdrawiam,Aśko_DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu i gratulujemy :-)

    OdpowiedzUsuń