poniedziałek, 15 września 2014

Creative Blog Hop

Witam




Dziś dość nietypowy jak na mnie post  - mała zabawa, przy której można poznać troszkę więcej moją osobę. Do takiego Creative Blog Hop zaprosiła mnie Agnieszka Meresanth. Jest to przemiła osoba którą miałam przyjemność poznać osobiście, i które jest w posiadaniu świetnego sklepu  Retro Kraft Shop.
W skrócie o mnie - 30 letnia kobieta, matka, żona ... osoba, która wiecznie nie ma czasu, bo zajmuje się domem, dzieckiem, pracami dodatkowymi, zleceniami a od roku całkowicie pochłonięta scrapbookingiem realnym ( bo tym digital już się zajmuję od 6 lat ).Z wykształcenia technik dokumentacji, również grafik komputerowy, i po drodze jeszcze dwa zawody .... ale jak to ja, robię tysiąc rzeczy na raz, i ciężko za mną nadążyć .
W ramach zabawy jest kilka pytań , na  które powinnam odpowiedzieć, tak że po kolei :

Nad czym teraz pracuję?

Hmm...ciężko powiedzieć. Bo ja jak coś robię, to zazwyczaj jest to kilka rzeczy na raz.  Zaczął się  sezon szkoły, więc mam duże zadanie - projekty kalendarzy dla całej naszej szkoły oraz zrobienie zdjęć wszystkim klasom. Sprawy scrapbookingu się mają tak, że z racji tego , że jest to mój pierwszy sezon Świąteczny, zachwycam się wszystkimi Bożonarodzeniowymi wspaniałościami, i mam w głowie kilka projektów ... Mam  już kilka planów na ozdoby świąteczne, i już widzę je w mojej wyobrazni. Na "tapecie" jest także mój kącik kraftowy, i ciągle go projektuję - na razie tylko w głowie, bo nie mogę się doprosić by został przeniesiony w świat realny.


Skąd bierze się moja potrzeba, by tworzyć? / Dlaczego tworzę to, co tworzę?

Potrzeba moja to po prostu przeniesienie tego co mam w głowie w  rzeczywistość. Lubię się otaczać pięknymi rzeczami, lubię tworzyć, uczyć się ciągle czegoś nowego, odkrywać nowe techniki, sposoby.  Dla mnie to swego rodzaju terapia - gdy coś tworzę, zamykam się w swoim świecie, przenoszę w ten inny świat ...  wyciszam się , mogę tak siedzieć do pózna w nocy.. gdy wszyscy domownicy śpią . Daje mi to ogromną satysfakcję..


O moim procesie kreatywnym / Co mnie inspiruje?

Co mnie inspiruje...?? wszystko ....  zdjęcie, chwila,  ale także przedmioty ... czy poprostu nasze ukochane przydasie... zobaczę papier, i wiem że z niego powstanie coś bardzo fajnego, i już w wyobrazni to widzę.....

Skąd biorę motywację, by tworzyć?

Nie robię nic na siłę.... gdy mam potrzebę, wenę ..siadam  i robię, czasem kilka projektów na raz. Ale zdarzają się dni , że nie zasiadam do niczego... bo na siłę nie potrafię nic zrobić. Z resztą chyba nie o to chodzi. Wg mnie powinno robić się z pasji, a nie przymusu....

Kogo nominuję ?? Agnieszkę - Fumiko .... świętną dziewczynę, która ma masę pomysłów w głowie ;)


Pozdrawiam, Marta

1 komentarz:

  1. Całkowicie Cię rozumiem z tym terapeutycznym aspektem tworzenia, wyciszeniem, które mu towarzyszy. Myślę, że jest coś niesamowicie zdrowego (i ozdrawiającego :) ) w tym, że wszystkie inne myśli uciekają z głowy kiedy człowiek skupia się na kawałku papieru (na przykład)...
    Bardzo fajnie dowiedzieć się o Tobie odrobinę więcej. :)
    Ściskam, Aga

    OdpowiedzUsuń