Strony

wtorek, 16 września 2014

Tag w wolnej chwili

Tak... wolna chwila u mnie to taka , w  której myślę co mam jeszcze zrobić, i uporządkować plan dnia .... a żeby nie siedzieć i myśleć bezczynnie, to myślę przy robieniu np taga... bardzo polubiłam tą formę. I zauważyłam, że coraz bardziej robię prace , które  - może nie czasem widać - ale ja to widzę, mają jakieś przesłanie, przemyślenie , moje wspomnienie. Dobrze pamiętam w jakiej sytuacji np było zrobione to zdjęcie, i staram się  uchwycić ten moment w daje pracy. Dlatego ten tag jest dla mnie radosny i słoneczny , wesoły ... bo właśnie taka chwila była gdy podczas wygłupów robiłam to zdjęcie mojemu synkowi.

Nie wiem czy zrozumieliście o co  mi chodzi, ale chodzi właśnie o to ;D




Tag zrobiony na papierach UHK - które wykorzystałam już ostatnio w dwóch pracach, ale zostały mi jeszcze resztki  a przecież nie mogą  tak sobie samotnie leżeć zamknięte w pudełku, bo papier jest naprawdę świetny .

Na blogu UHK jest wyzwanie wrześniowe tagowe z wytycznymi :
1 - tekturkę,
2 - preparaty mix mediowe,
3 papiery TYLKO UHK Gallery.

1 komentarz:

  1. rzeczywiście radosna i energetyczna praca! idealnie dobrane dodatki i papier...

    OdpowiedzUsuń