Strony

poniedziałek, 15 września 2014

Zimowy domek

Witam


Mam dziś dla Was jeden z moich pierwszych projektów zimowych - domek . Już jakiś czas leżał u mnie w szufladzie , i w wyobrazni widziałam go w szacie śnieżnej. Projekt czasochłonny ale jestem z niego bardzo zadowolona. Z braku profesjonalnego sztucznego śniegu zastąpiłam go gessem, sodą oczyszczoną i brokatem. Ulepiłam także bałwana , posklejałam sanki i płotek ... i tym oto sposobem będzie czekać zapakowany  na swój czas, by ozdabiać  na święta mój dom.
Domek jest ruchomy , czyli mogę do środka wsadzić światełko ( oczywiście nie świeczkę, tylko coś elektrycznego ) i wtedy mam nastrojowy klimat .











Użyłam :

Domek
Gesso
Klej
Brokat






4 komentarze:

  1. Od samego rana takie cudowności. :-) Lepsze niż kawka. :-) Pięknie wyszło, a sopelki na dachu i inne detale to majstersztyk. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka mi opadłą z wrażenia - PRZEPIĘKNY !!!!! A te sopelki cudo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudooowny:). i te przecudne detale:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny domek :)
    Zapraszam też w me progi :)

    OdpowiedzUsuń