Strony

czwartek, 9 października 2014

Dom Róż na kilka sposobów

Witam

Wiecie , że Lemon Craft wypuścił nową kolekcję Dom Róż w której CAŁKOWICIE ! zakochałam się ;) Od wczoraj mam tą kolekcję w rękach, i już mam z niej kilka projektów. Część pokaże teraz, część pózniej. Nie da się przestać z niej tworzyć. Ania zrobiła na prawdę wspaniałą kolekcję.

Dziś Wam pokażę plan  lekcji dla dziewczynki ( mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba ) oraz tag, który powstał bardzo szybko w chwili natchnienia.










Tag





Plan zgłaszam na wyzwanie  na blogu Artimeno



7 komentarzy:

  1. piekny ten plan lekcji i tag:). super kolekcja:). tylko zastanawia mnie na tym planie tyle godzin z zajec wychowawczych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 3 klasa, zajęcia z wychowawcą - nie piszemy polski, matma itd......bo wszystkie lekcje z panią są naszą, ważne żeby wiedzieć kiedy angielski , religia i informatyka

      Usuń
  2. Kobieto ja jestem pod gigantycznym wrażeniem Twoich prac :) Wszelakich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne prace :) obie !!! co o za napis Dla Ciebie? tekturka ? wykrojnik a moze cameo ? xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń