środa, 8 października 2014

Inspiracyjnie dla sklep - ewa

Witam

Przychodzę dziś  do Was z kilkoma małymi projektami .  Coraz  więcej przechodzę na projekty świąteczne, jednak mam też coś "codziennego " ale o tym za chwilkę.
Na początek mam bardzo prostą w formie ozdobę - jednak używając papierów z najnowszej kolekcji Galeria Papieru , całośc jest bardzo kolorowa i wesoła. Zawieszkę okienko zrobiłam w formie widoczku. Szybki wycięte są  z małą niestarannośći, by imitowały oszronione szyby - pokryłam je także trochę farbką białą i brokatem.  Smaczku dodaje także tekturkowe okno .

Dwie kolejne prace to kartki na różne okazje. Proste w formie , z garścią mediów : gessa, mgiełek, farbek.






Użyłam :
Papier Pierwszy Śnieg
Papier Świerszcz  za kominem
Maska
Tekturka plaster miodu
DziurkaczGwiazdka Tekturka 
Tekturka okienko 
Ramka





1 komentarz:

  1. Jejku, śliczności! Ja chyba założę Ci fanclub ;) kartki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń