piątek, 10 października 2014

Rainbow of colors

 .... jak w tytule, tak sobie nazwałam ten obrazek. Nie powiem , żeby szybko powstał. Baza zrobiona jakiś czas temu, kilka dni temu większość była zrobiona ale dopiero wczoraj dokończyłam go w całości. Miało być kolorowo, magicznie  i oczywiście musiałam dodać coś z nowej kolekcji Lemon Craft. Reszta to media 13arts i drobne elementy.







Pracę zgłaszam na wyzwanie  Scrap Around The World
Inspirowałam się paletą kolorów, motylami i magią która płynie z poniższego zdjęcia


Media są , chyba widać ;)




7 komentarzy:

  1. WOW! WOW! WOW! This Canvas is DELIGHTFUL in every way... lovin all texture! THANK you for entering your Canvas for this month over @ SATW!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwwwww !! What a beautiful canvas. I love all the details, colors, textures !! Thank you for playing at Scrap Around The World :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, po prostu brak mi słów żeby odpowiednio wyrazić zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a stunning reversed canvas! The details are amazing! I just love everything about it! :) All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh wow - I love this! Thanks for playing along at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so so stunning! Love the details, the colors and the composition. Just a perfect piece! Thank you for joining us at SATW this month!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, kolorowa praca, z mnóstwem ciekawych detali :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SATW :)

    OdpowiedzUsuń