Strony

wtorek, 25 listopada 2014

Once Upon a... Christmas

Witam


Zostałam posiadaczką najnowszego kitu Polish Kit Project Once Upon a... Christmas . 
Powiem tak : piękności !!!! Nie ma w nim rzeczy , która by mi nie podeszła. I nawet puder do embosingu , który mam po raz pierwszy  w rękach jest świetny - fakt , ogrzewałam nad kuchenką i kartkę zjarałam ;D ale za to pięknie się puder rozpuścił, i już wiem , że mi potrzebna nagrzewnica. Żelazkiem wolałam nie robić,  bo mam ciągle tendencje do jego przypalania, i tylko  mąż narzeka jak musi je czyścić :P . Zdjęcie kita podkradam ze strony PKP bo oczywiście, swój już pocięłam 

Uraczyła mnie w nim także  torba - kocham takie rzeczy .

Wczoraj zasiadłam i rozpoczęłam prace : LO oraz kartkę ( jedna bo drugą spaliłam jak wcześniej wspomniałam nad gazem ;P).

Kartka jest całkowicie zrobiona z kita , dodałam tylko swoje media. LO też w większości z tych materiałów + media 13arts







Zimowe LO





LO zgłaszam na wyzwanie z kluczem w Pracowni Rękodzieła SZOK


9 komentarzy:

  1. Ale cudo, robi wrażenie :) Zrobiło się bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cuda!! Kartka jest fenomenalna, a LO świetne, wspaniale dobrałaś zdjęcie do pracy, albo pracę do zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany!! LO jest boskie, a ta kartka... Odjazd po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Kompozycja, każdy detal pasujący do siebie :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK! Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie podziękowania za udział w wyzwaniu PR SZOK!
    Praca jest przepiękna. Trudno oderwać od niej wzrok. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!!! Patrzę i patrzę i nieustannie podziwiam - zwłaszcza LO ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń