piątek, 5 grudnia 2014

Moja gwiazdka

Witam

Dziś za oknem drzewka oszronione...to idealna okazja by Wam pokazać moją gwiazdkę, nad którą siedziałam wczoraj w nocy. Chodziła za mną taka od jakiegoś czasu. Duża, bo ma ponad 20cm , ale chciałam  by się na niej coś działo. I chciałam użyć na niej papieru z ostatniego kita PKP w piękne gwiazdki. Użyłam do niej mgiełek 13arts, orzeszki pomalowałam złotym spashem ( pięęęęęękne są ), pół domku I KROPKA ;), na domku pasta śniegowa z PaperConcept i wiele innych dodatków po części z kita PKP, oraz wielu innych. Miało być na bogato i świecąco, chyba się udało ;)







A powstała tak  ....zdjęcia nie idealne, bo z telefonu





Moją gwiazdkę zgłaszam na wyzwanie w Fifi Rifi


Oraz wyzwanie na dekoracje świąteczną w Paper Concept

6 komentarzy:

  1. Oj! Dzieje się, dzieje! Gwiazda piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta ja wymiękam, bardzo bardzo ciekawy efekt i praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna!! Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! A ile pracy! Dziękujemy za udział w zabawie FF:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna gwiazdka! Dziękujemy za udział w naszej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń