Strony

niedziela, 25 stycznia 2015

Coś dla siebie

Witam

Wczorajszy wieczór był dla mnie..postanowiłam poeksperymentować sobie, wyczuć nowe mieszania past, gessa, farb , mgiełek i dodatków. Pierwszy raz na takiej pracy użyłam także kleju na gorąco - i to nie tylko do przyklejenia masy kwiatów i metali. Zrobiłam nim także te lejące się stróżki, odpowiednio zamediowałam i zupełnie nie widac, że jest to klej. Metalowy kwiat z Retro Kraft Shop został zmediowany.
Praca oczywiście w moich ulubionych kolorach : róż, niebieski, biały ciut czarnego i brąz...







Tworząc tą pracę wzięłam pod uwagę kilka wytycznych
Na scrapki.pl jest wyzwanie z różem - wiadomo, że ja ten kolor lubię i został przemycony także  do tej pracy


Blejtram zgłaszam także na wyzwanie Scrap Around The World 
Inspirowałam się lekko kolorami, motywem kwiatów, zegara oraz stylem shabby - vintage.


12 komentarzy:

  1. I'm glad that you were inspired by January's moodboard over @ SATW... :) This is ABSOLUTELY STUNNING....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Great work, your canvas is fantastic!! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful - po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna praca! - jak na nią patrze to czuje zapach świeżego powietrza letniego poranka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow this is amazing! I love canvases and yours is just stunning! Love the color palette and the misting work! Great embellishments! A real winner in my book! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous work! So shabby and lots of beautiful details - perfect!
    Thank you for joining at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto, twoj canvas jest zachwycajacy, zakochalam sie od razu! thank you for playing along with us at scrap around the world x

    OdpowiedzUsuń
  8. so beautiful work, I love it! Thank you for joining our challenge at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  9. Estoy participando contigo en Scrap Around the World y me encanto tu trabajo!
    I'm participating with you in Scrap Around the World and I love your work!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie, Martula! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic canvas! Thanks so much for inspiring us at Scrap Around the World!

    OdpowiedzUsuń