Strony

niedziela, 1 lutego 2015

Kolorowo..

Witam


Jak wiecie w piątek były warsztaty na 3 urodziny Scrap Butiku . Razem z Enczą robiliśmy parawanik. Ja sobie tak podglądałam i stwierdziłam w połowie, że się skuszę na robotę. Więc musiałam szybko nadgonić prace, którą wczoraj dokończyłam. Wybrałam zestaw kolorowych papierów  z Primy, kwiatuszek także Primy i różne różności.
Papier
Papier
Papier
Kwiatuszki








Prace robiłam także pod kontem wyzwania ekspresowego w Rapakivi 
Moje skreślenie to : TAGx3 - LITERY/SŁOWA- PAPIER KRAFTOWY(czyli tagi z nich zrobione)


9 komentarzy:

  1. WOW! Świetny! Bajeczne kolory!
    Dziękuję za wspólnie scrapowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, co za albumik, no piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosny i optymistyczny. Uśmiecham się do niego;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i precyzyjna praca - świetne kolory i dodatki. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełen cudnych kolorów, fantastycznych dodatków... boski, jak wszystkie Twoje prace :) A przy okazji... dziękujemy za udział w Weekendowym Wyzwaniu Ekspresowym Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twojej pracy widać tyle radości! Jest naprawdę piękna - szczerze podziwiam ♥

    OdpowiedzUsuń