czwartek, 28 maja 2015

Pastelowo ....again...

Cześć

Wiem, wiem .... znów te róże, ale dziś mam wytłumaczenie, bo taka była paleta do wyzwania, ale o tym pózniej. Wczoraj natrafiłam na blogu 13arts na świetny tutorial, gdzie Jacqueline Moore robiła genialne LO. Od dłuższego czasu podziwiam z wielkimi oczami jej prace, a teraz  mogłam zobaczyć jak krok po kroku robi takie cuda. I pozwoliłam sobie trochę "zliftować" jej pracę. Na blogu 13arts możecie zobaczyć  jej pracę i tutorial, a poniżej moja interpretacja.








I tak jak mówiłam paleta kolorystyczna była brana do wyzwania z Prima


LO także leci na wyzwanie Kartka z Kalendarza w Fifi Rifi
Ze sklepu użyłam mgiełki Prima


5 komentarzy:

  1. WOW it's really beautiful. Your background and composition are wonderful

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze Marta !! ale ty cudownie chlapiesz! nauczysz mnie tak??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak będę umiała nauczyć to nauczę ;) ale ja kiepsko tłumaczę ;D

      Usuń
    2. popatrz sobie też na tutka co dałam link, tam idealnie pokazała dziewczyna jak ładnie zrobić tło ....

      Usuń