Strony

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Organizacja

Witam

Dziś przychodzę z czymś innym :) Z racji tego, że mam już moją malutką kolekcję wykrojników i powoli zaczynał się robić w nich bałagan, postanowiłam to uporządkować. Założeniem moim było zrobić coś, co będzie praktyczne, i szybkie  do wyszukania danego wykrojnika. Postawiłam więc na deseczki ze sklejki, które pomalowała Farbami Autentico, w stylu lekko vintage,pastelowym postarzonym, z przetarciami. Nakleiłam na deseczki maty magnetyczne , i gotowe. Bardzo mi się podoba ten efekt. Kolejne deseczki czekają, bo jednak jeszcze trochę wykrojników do segregacji zostało.








Moje organizacyjne deseczki zgłaszam na wyzwanie w Craft Passion


7 komentarzy:

  1. Super, chyba podpatręe, bo ostatnio też mam problem z wykrojnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł i jakie cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie zorganizowane! :) w mojej głowie już jakiś czas kiełkuje myśl o zorganizowaniu miejsca na powoli rozrastające się wykrojniki. mam już nawet matę magnetyczną, ale jakoś kopniaka nie ma :) może skuszę się na wyzwanie, zawsze to jakaś mobilizacja :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z deseczkami, ślicznie wyglądają w nowych kolorkach.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Mnie się podoba bardzo :) a wykrojnik kwadrat z falbanką jaki to wykrojnik??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A wykrojnik to dokładnie ten http://sklep-ewa.pl/pl/p/Wykrojnik-Nellies-WAVY-SQUARE/4619

      Usuń
  6. Naprawdę udany pomysł:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń