Strony

wtorek, 30 czerwca 2015

Przygotowanie do zlotu DLWC

Witam

Dziś trochę prywaty. Zrobiłam pierwszy raz identyfikator na najbliższy zlot we Wrocławiu. Jak to ja, musiało być z chlapaniami, i wielką ilością mediów. Jest dosyć ciężki, dlatego postanowiłam, że będzie na sznureczku do zawieszenia ( przypinka mogłaby nie wytrzymać ciężarku,a  raczej bluzka ).Jedna z moich ulubionych form- tag ;D

Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego jest konkurs na taki identyfikator. I ja się do niego zgłaszam

KONKURS na identyfikator na 5DLWC


 Na blogu Diabelskiego Młynu jest wyzwanie,które wzięłam także pod uwagę robiąc ten identyfikator.


Moje interpretacje to:

S - sznurek  

I - imię (moje)
P - perełki (widać ;) )
R - ramka (metalowa)
T - tekturka (SnipArt)

4 komentarze:

  1. Identyfikator w formie tagu - super!! I te błękity, przepięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na zlocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . Dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatu Dolnośląskiego i czekamy na zlocie.

    OdpowiedzUsuń