Strony

czwartek, 25 czerwca 2015

Wakacyjny album z eco-scrapbooking

Witam


Dziś chciałam Wam pokazać mały harmonijkowy album, który zrobiłam na bazie z eco-scrapbooking. Przyznam, że produkty tej firmy zawładnęły całym moim sercem, są bardzo starannie wykonane, bardzo ciekawe stylem i różnorodnością. I co najważniejsze, w bardzo przystępnej cenie. Na dodatek firma tak pięknie pakuje zakupy, że  zawsze się zachwycam i powoli odpakowuję każdy przedmiot.
Jak już wspomniałam tym razem jest album. Genialny na wakacyjne zdjęcia. Bardziej skupiłam się na okładce,  w środku tylko okleiłam bazę papierem.








4 komentarze:

  1. Album piękny, u mnie też harmonijki z eco-scrapbooking na tapecie;). Co to za papiery w rybki akwariowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne papiery! Moge zapytac gdzie mozna takie nabyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z tego co pamiętam to aparaty to Echo Park. Rybki chyba też. Na pewno kupowałam je w Paper Concept.

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz :)

      Usuń