czwartek, 23 lipca 2015

Mix media - budka

Cześć

Upał działa na mnie tak, że mam chęć tworzenia i chlapania, ale tylko w nocy, gdy wszyscy śpią, mam ciszę i chłodne powietrze. Dorwałam w końcu budkę I KROPKI, i zaczęłam ją "męczyć". Chciałam by była mocno mediowa. Uwielbiam te chwile, gdy całość kompozycji nabiera koloru, głębi, i różnych odcieni. Nie ma tam wiele dodatków, główną rolę grają kwiatki, mgiełki, farbki i mikrokulki. Na sam koniec by dodać charakteru kompozycji dodałam motylki.








Motylki na budce są więc zgłaszam na wyzwanie w Studio75

http://studio75pl.blogspot.com/2015/07/challenge-7.html

oraz na żółte wakacje w Project Prezent


5 komentarzy:

  1. WOW!!! What a gorgeous project!!! Love the embellishments and such a great design! Rustic elegance at it's best!
    Samra

    Paper Talk with Samra

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Marta! This is fabulous! SUPER PRETTY!! Thanks so much for playing along with us at Studio 75 last month! Please swap out that gift certificate image & instead replace it with the Challenge 7 image as per our rules for your entry to qualify for judging. Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Amazing project! I love it! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła budka, wspaniała! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń