Strony

sobota, 25 lipca 2015

Mix media Card

Witam

Mam ostatnio fazę na mocno mediowe kartki i trochę na nich eksperymentuję mediami. Ciągle uczę się mieszania kolorów, szukanie nowych faktur. Czasem mi wyjdzie, czasem nie... z tej kartki jestem zadowolona, wyszła tak jak chciałam. Masa mgiełek, gessa, mikrokulek, kwiatów. Papiery Prima.





Zgłaszam kartkę na wyzwanie

July's Challenge: "To Die For"

U mnie z wykrojnika jest serwetka pod kompozycją, myślę że widać ją dokładnie

 

 

Prima

PPP challenge

 

7 komentarzy:

  1. wow I also love it all, beautiful, soft, feminine and lovely colours. Thank you for entering our challenge here at BERRY71BLEU x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful blues/yellows! Soft gorgeous card! Thank you for playing along with us at Berry71Bleu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest absolutnie piękna!! I cieszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu Berry71Bleu :) Dzięki :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...magnificent and so absolutely beautiful! Love, love, love this! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podobają twoje eksperymenty mediowe na kartkach :) Ja chyba jeszcze nadal nie mam na to odwagi ;p Ale widząc twoje cuda coraz bardziej mnie ciągnie by spróbować :D Ta jest jedna z moich ulubionych, wręcz obłędna :) Wspaniałe kolorki i niesamowite dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ciągle się uczę, eksperymentuję różnymi materiałami i sposobami. Polecam, zabawa świetna :)

      Usuń