Strony

środa, 22 lipca 2015

Morskie opowieści część 3

Witam

Wiem, może staję się nudna z pewnymi kolorami i projektami, ale jak mnie najdzie ochota to muszę zrealizować to co mam w głowie. I tak było tym razem. Wcześniej  powstała skrzynia i kotwica, została mi jeszcze latarnia. Były  to stare ozdoby które kiedyś tam przywiozłam znad morza, ale  leżały gdzieś w pudłach. Tym razem możecie zobaczyć, jak wyglądała na początku latarnia. Uwielbiam prace mediowe, uczę się na nich łączenia kolorów i różnych faktur. Tutaj główną rolę grają media 13arts, masa mikrokulek, muszelki....



Tak wyglądała wcześniej

 


Projekt typowo morski i wakacyjny, więc zgłaszam na wyzwanie


oraz do Fifi Rifi - Letnie wspomnienie



Na blogu CherryCraft
Wyzwanie #8 - DOOKOŁA ŚWIATA



11 komentarzy:

  1. Przepiękna metamorfoza latarni! Z dużą przyjemnością oglądałam każdy szczegół :) Tak bardzo przypomina mi klimat "Piratów z Karaibów". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Latarnia jest przepiękna i niezwykle klimatyczna. Po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja o wiele bardziej mi się podoba:) Cudowny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome project! Thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous project! Absolutely stunning with all little beautiful details!
    Thank you so much for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny projekt, Dopracowany w każdym szczególe !!!! Dzięki za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna latarnia! Uwielbiam wszelkie prace związane z morzem :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ta latarnia - szczególnie w nowszej wersji :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A idź Ty z takimi pięknościami.... napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyszła Ci ta latarnia :) Przepięknie pasuje do skrzyni :D Genialne dodatki i cudeńka. Wyczarowujesz wspaniałe rzeczy :) <3

    OdpowiedzUsuń