wtorek, 25 sierpnia 2015

Coś innego...

Witam


Dziś mam kartkę... ale taką trochę inną, tak jakby nie moją. Zrobienie jej było dla mnie wyzwaniem, bo nie wiedziałam od czego zacząć. Więc pierwsze przygotowałam sobie wszystkie rzeczy, które jakoś do siebie pasują. Do pudełka z kwiatkami nie zaglądałam, ale media musiały być i chlapania także. Jest to chyba pierwsza kartka, nad którą bardzo mocno myślałam. I w sumie przyznam, że efekt końcowy mnie zadowolił. Wiem też, że to nie ostatnia praca w tym stylu, bardzo mnie ciągnie by zrobić także taki layout...więc kto wie...:)






Inspirowałam się tablicą z wyzwania na blogu Studio Tekturek
Maziaje, ciapaje, trochę koloru
http://blog.studiotekturek.com/2015/08/august-unexpected5-challenge-and-some.html

4 komentarze:

  1. Jaka piękna! Optymistyczna, taka energetyczna!
    A ten napis (magic this way) to stempelek czy nadruk już był?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna: D bardzo pozytywna

    OdpowiedzUsuń