Strony

sobota, 15 sierpnia 2015

Pink... I love it!

Hej

Tak kocham różowy, ale w sumie tylko na moich pracach. Bo jeśli chodzi o ubrania to może mam ze 3 bluzki w tym kolorze ;) Ewentualnie pudrowy lekki róż, to troszkę więcej. Ale nie o tym .... w związku z remontem, malowaniem mebli, pracą.. miałam tydzień bez scrapowania. Bardzo mi tego brakowało, i dziś gdy ciut chłodniej w domu, już jako tako wyspana, i przede wszystkich prawie odsprzątana, siadłam do kartki. Wzięłam sobie trochę wytycznych bo pojawiły się nowe wyzwania. Większość produktów to Prima i 13 arts - w sumie to prawie wszystkie. Mówiłam już, że kocham kartki mediowe? Mówiłam... a teraz dodatkowo bardzo fajnie mi się pracuje z kartką z jednym kwiatkiem - z pewnością to nie ostatnia.





Różowy-kwiaty-sznurek
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-9-bingo.html

http://scrapkipl.blogspot.com/2015/08/scrapkuj-z-nami-stemplujemy.html

4 komentarze:

  1. This is beautiful.
    I LOVE THIS BLOG!!!!
    Big hugs,
    Nora

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kartka i super kolorystyka:)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń