niedziela, 30 sierpnia 2015

Ratowanie taga

A dlaczego ratowanie?? Bo zamysł w głowie był, ale że chciałam pokombinować to w połowie drogi okazało się, że wychodzi mi czarna breja. Pierwsze poszło czarne gesso,pózniej mgiełka srebrna. Następnie crackle - by popękało. Wyglądało to koszmarnie .... następnie etap przyklejania odpowiednich elementów, ciągle mi coś nie pasowało. Ale postanowiłam sobie, że dokończę to w tych kolorach jakie miały być - czyli nie róże, i niebieskości.. .( chociaż niebieski w ostateczności się pojawił )I tak w sumie, to efekt końcowy mi się podoba ;)







Taga robiłam z różnymi wytycznymi ( co także miało swój wpływ na czas wykonywania :) )

Z tablicy inspiracyjnej zabrałam trochę koloru zielonego, stare złoto z pasa oraz kropki z baloników

http://agateria.blogspot.com/2015/08/4-urodziny-agaterii-konkurs.html

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #31 w Rapakivi

Tag - tuszowanie(gaza tuszowana distressem zielonym) - kwiatki
http://bialekruczki.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-nr-5.html

10 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w zielonej zabawie Agaterii:)
    Rysa DT Agateria.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jest zjawiskowy!
    Dziękuję za wspólną weekendową zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem, brak słów żeby opisać jak mi się podoba-majstersztyk! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń
  4. spędza mi sen z powiek!!! Przestań tworzyć :) daj się wyspać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym nie pomyślała, że to efekt ratowania - extra jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag wyszedł świetnie :)
    Serdecznie dziękujemy za udział w zabawie urodzinowej Agaterii! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny!
    Dziękuję bardzo za udział w urodzinowy, konkursie Agaterii.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow! Jest niesamowity :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią!

    OdpowiedzUsuń