poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Świąteczne na ślubną

Witam

Dziś na tapetę wzięłam świąteczne papiery....ale  użyłam ich do nie świątecznej pracy. Śmiało mogą posłużyć np do pracy ślubnej. Użyłam tutaj pięknych świątecznych papierów z kolekcji Teresy Collins. W tamtym roku miałam kilka z nich w formacie 30x30. Tym razem użyłam formatu 15x15.
Dodatkowo dokupiłam arkusz z pięknymi napisami świątecznymi... jednak i tutaj znalazłam taki, który posłużył mi całkiem innemu klimatowi. Ten arkusz ma piękną fakturę, taką samą jak papiery z powyższej kolekcji w formacie 30*30. I właśnie to mnie skusiło do ich zakupu.
Papiery znalazłam w sklepie Essy- Floresy  .






http://essy-floresy.blogspot.co.uk/2015/07/life-is-beautiful.html

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/07/diabelskie-wyzwaie-z-craft-passion.html
 Praca jest kremowa ( z lekkim wstawieniem mocniejszego kremu ;) ) więc leci na wyzwanie w

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-goscia-pc-kremowo-kwiatowo.html


7 komentarzy:

  1. Piękna praca, ładnie kolorystycznie skomponowana, gustowne dodatki. Gratuluję pomysłu i podziwiam, w jaki sposób użyłaś tych papierów. Rezultat tego eksperymentu jest bardzo ciekawy i o to przecież chodzi, by przełamywać stereotypy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita delikatność , romantyzm i uchwycenie klimatu ...wszystko tworzy niesamowity efekt :) Dziękuję za udział w zabawie Essy -Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kartka! Niesamowite detale :) i cudowna kompozycja, dzięki za udział w zabawie Essów - Floresów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie przełamany stereotyp a kartka wyszła niesamowicie. Będzie wspaniałym prezentem! Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, świetnie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń