Strony

środa, 19 sierpnia 2015

Wakacyjne wspomnienie

Witam


Dawno nie zrobiłam nic dla siebie, dlatego powstało to LO ze zdjęciem z wakacji
. Miało być trochę inaczej, ale jak to ja, musiałam wtrącić trzy grosze  ( bo miało być bez niebieskiego koloru). Zauważyłam, że jakiś czas temu  robiłam bardzo warstwowe layouty. Niezbyt dobrze mi się je przechowuje, bo zajmują dużo miejsca, dlatego znów staram się o minimalizm ( oczywiście co do grubości pracy)





http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/07/zainspiruj-sie-13-podroz.html
http://cestmagnifiquekits.blogspot.com/2015/08/august-sketch-challenge.html



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa praca. Prawdziwe wspomnienie wakacyjne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  2. What a "messy" layout! I really like your background work, perfect for the photo.
    Thanks for participating in our C´est Magnifique August Sketch Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning page! The textured background is fabulous! Thanks for joining the C'est Magnifique August Sketch Challenge! :)

    OdpowiedzUsuń