Strony

czwartek, 10 września 2015

Mix media - canvas

Witam


Dziś przychodzę z blejtramem. W Eco - scrapbooking można dostać takie świetne podkłady, które są genialne do mediowania. Ja wybrałam tym razem w kolorze czarnym. Chciałam poćwiczyć nakładanie farb, mgiełek i dodatków na tym kolorze, jednak w takim stopniu by widać było także ten czarny kolor. Tak powstał obrazek z moim ulubionym zdjęciem mojego syna ....taka pamiątka z wakacji i małej imprezy.
Blejtram robiłam z kilkoma wytycznymi o których napiszę poniżej zdjęć ;)










Na blogu Paper Concept jest wyzwanie - Babie lato. Ja temat potraktowałam dosłownie, zrobiłam nitki babiego lata, które mam nadzieję widać. Kojarzy mi się także ten czas z nadchodzącą jesienią, dlatego kolorystyka także nawiązuje do tematu.
http://blog.paperconcept.pl/2015/08/wyzwanie-7-babie-lato/

Kolorystyka, motyw  kartek papieru, klimat jest z MB  z 


http://studio75pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-9-challenge-9.html

10 komentarzy:

  1. Beautiful canvas! really love the texture, the different elements put into the background!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, wczesnojesienne babie lato! Doskonale oddany klimat naszego wyzwania!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna mediowa praca! Cudowne detale. Idealnie wpisuje się w temat wyzwania na blogu PaperConcept:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning layout!! Such gorgeous mixed media work! Love the color scheme and awesome textures! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! There is so much texture in this layout! I'm in love! Thanks for playing along with us at SATW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic work with background and great composition! Thanks for playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !! This is gorgeous, great work !! I love everything : the background, details and photo ! Thank you for playing at SATW :)
    Lydie Denis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing canvas! Love this texture! Thanks for playing along with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ciemne kolory!!! Cudna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia!
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie ... jak zawsze :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń