Strony

czwartek, 24 września 2015

Mix media na temat jedzenia

Witam


Blejtramy... ostatnio robię ich trochę, ucząc się technik, mieszania, komponowania. Wybieram te z Eco scrapbooking, bo są świetne do tego. Tym razem w kolorach jesiennych: brązy, fiolety, beże. Robiąc ten, wzięłam pod uwagę kilka wytycznych.  Jeszcze tylko dobiorę do niego ramkę i zawiśnie w mojej kuchni. Cytat to karta do PL z Piątku Trzynastego.









http://prima.typepad.com/prima/2015/08/septembers-challanges-are-here.html#more


http://scrapkipl.blogspot.com/2015/09/scrapkuj-z-nami-cytatsentencja.html

Temat wyzwania z Paper Concept potraktowałam trochę inaczej - jest jesiennie, kuchennie, z mottem.Jesienno - kuchenny  klimat oddaje lawenda, makówki i hasła
Mgiełka brązowa ze sklepu

http://blog.paperconcept.pl/2015/09/wyzwanie-8-jesiennie-w-kuchni/

DOBRA WIADOMOŚĆ - wyzwanie # 39


http://scrapafrica.blogspot.co.za/2015/09/challenge-no59-mood-board.html

12 komentarzy:

  1. genialna praca,bardzo mi się podoba,bo dla mnie mediowanie to czarna magia ;))) no i napisy oba jakby o mnie... ;))) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun,Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous work! Love it! Thanks for playing with Scrap africa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Impresionante trabajo!!!, me fascinan las texturas, los colores, el diseño!!!. Muchas gracias por acompañarnos en Scrap África!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te słowa to chyba o mnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna praca ;))) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowa ta kartka! możesz mi wysłać :P. Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Africa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's incredible!Very beautiful! Beautiful color, beautiful backgrounds! Many items!I like it! Thank you for playing with Scrap Africa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fab=ntastyczne mediowanie! Jak zwykle! Dziękuję za udział w wyzwnaiu Scra Africa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely stunning and beautiful project and the sentiment so fabulous too! ;-) Thanks so much for playing along at Scrap Africa! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita, pełna szczegółów, fantastycznie mediowa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  11. This piece took my breath away! Stunning!
    So happy to find your blog! From now on I am your follower :)
    Hugs,
    Evgenia

    OdpowiedzUsuń