środa, 14 października 2015

Jesiennie


Cześć 

Wiem, że u mnie ostatnio więcej prac świątecznych, i będzie jeszcze więcej, ale nie zapomniałam o jesieni, którą uwielbiam i czekam  na tą piękną złotą i przynajmniej chociaż trochę cieplejszą. Tymczasem zrobiłam sobie budkę w  jesiennych kolorach, z owocami jesieni, z masą mediów, kwiatów które ukryłam pod dużą ilością mgiełek









http://my-dream-craft.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-6-jesienna-paleta-z-tekturka.html

http://craftfunsklep.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-40-dary-lasu.html

14 komentarzy:

  1. Gorgeous autumn colours - and delicate textures.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca, nie mogę się napatrzeć!!! : )
    dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę byłam ja,tylko z mężowego konta;))
      przepraszam za zamieszanie:))

      Usuń
  3. Wiele pozytywnego się dzieje na tej budce :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna leśna budka! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu prace :)Razem z DT Dream Craft dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam mediowe domki (w każdej postaci ;)) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny, mediowy domek :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesienna praca :) Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moglabyś robić brzydsze rzeczy? Prooooszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo, tyle detali, zazdroszczę cierpliwości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń