Strony

czwartek, 22 października 2015

Niebieska lala

Witam


Wpadłam całkiem, stałam się posiadaczką własnej lali, a kolejna leci do mnie. Więc może się zdarzyć, że będzie coraz więcej kartek z nimi, ale zapewniam, że nie tylko takie projekty u mnie zobaczycie. Czuję bardzo duże pokłady twórczości u siebie, zawsze tak mam przed nadchodzącymi świętami, i chociaż mój kalendarz już wypełniony do stycznia różnymi sprawami, to siedzę nocami i sobie tworzę.
Dziś lala niebieska, trochę przeze mnie przerobiona(czapkę dostała). Z bogactwem brokatu, cekinów i złota.





http://studio75pl.blogspot.com/2015/10/challenge-10-gold-sequins.html

To są początki moich prac z lalami ;)

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-1.html

Dla mnie paleta z essy -floresy kojarzy się z ciepłymi
wieczorami, już z nutką świąteczną ( jednak złoty kolor liści dalej z pory jesiennej )

http://essy-floresy.blogspot.co.uk/2015/10/wyzwanie-4-w-zotych-kolorach-lisci.html

16 komentarzy:

  1. niezła lala i chyba już w aurze świątecznej

    OdpowiedzUsuń
  2. lalowego bakcyla szybko się łapie :) lala w zimowej odsłonie przeurocza! a kolory wprost stworzone dla zimowej aury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna lala :) w tych kolorach wygląda jak wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna laleczka, a cała kartka robi wrażenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Karteczka pięknie skomponowana. Dopracowany każdy detal.
    Całość prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna lala w cudnej mediowej oprawie :) dziękujemy za udział w essowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca,rewelacyjne wykonanie:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu od A do Zet ! Pozdrawiam serdecznie -Peninia/Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. W takiej aranżacji lala nieźle się prezentuje! Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!!!! Lala ma zarówno piękną kreację jak i wspaniałe towarzystwo z kwiatów ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kolorystyczne! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lala na ślicznym tle. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca rewelacyjna! Jest w niej wszystko, co uwielbiam: kolor, chlapania, gesso i Julie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful card! Thanks for playing along at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing girl, Marta! Thank you from Studio75!

    OdpowiedzUsuń