wtorek, 13 października 2015

Różowa i czerwona lala

Cześć


Ostatnio na małym Bieruńskim spotkaniu, które zorganizowała Werciakol ( i które było mega fantastyczne) dorwałam się do laleczek. Broniłam się od nich od początku, bo jednak to chyba nie moja kategoria, nie te klimaty. Jednak wpadłam... zakochałam się ;) Świetnie mi się z nimi  pracowało, malowało i tworzyło kartkie. Powstały trzy... na razie zobaczycie tylko dwie, ostatnia za kilka dni ;)
Różowa już była tworzona w domu. Pomalowałam ją mgiełkami 13arts i ecoliną, ponieważ nie mam kredek akwarelowych.  Kartka tworzona  z nową maską, cudnymi splashami  oraz papierem 13 arts




Słodka różowa laleczka leci na wyzwanie
http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-goscia-pc-na-sodko.html
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/09/wyzwanie-z-maska-z-super-nagroda.html


http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-8.html


Czerwona powstała na  spotkaniu od początku do końca

14 komentarzy:

  1. Śliczne :) Można potrzeć godzinami :) Mam pytanko: Czy te małe białe kwadraciki wtopione w mediowe tło to resztki z samoprzylepnych kwadratów 3d ??? Jeśli tak to extra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nie nie, kwadraciki to nałożone gesso przez maskę 13arts - ma ona takie fajne małe wzorki :)

      Usuń
  2. Ślicznie.Dziękujemy za udział w wyzwaniu z maską.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wykorzystałaś maski
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe lalunie zagościły na Twoich kartkach. Ta różowa taka switaśna, bardzo dziewczęca, czerwona zaś elegancka, ale obydwie pełne uroku. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzyj na naszego bloga: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/10/wyniki-wyzwania-z-maska.html Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. obydwie przepiękne! dzięki za udział w wyzwaniu SnipArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta ja mam to samo z laleczkami! Jeszcze nie zrobiłam żadnej ale kto wie... coś mnie do nich ciągnie :))))) Przepiękna praca ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutkie kolorki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są świetne obie, na różowej urzekają mnie cudowne chlapania...Dziękuję za udział w wyzwaniu PC:)

    OdpowiedzUsuń