niedziela, 8 listopada 2015

Moje MUST HAVE

Witam

Ja już całkowicie  jestem pochłonięta przygotowaniami do świąt. Po wczorajszym zlocie w Krakowie jestem bogatsza o kilka drewienek od Wood&Crafts oraz nowymi, pięknymi farbami kredowymi Autentico - mój numer 1 na te święta to piękna, głęboka czerwień  Passion Red.
Połączyłam  ją z bielą, przecierane, postarzone.... są po prostu genialne. Malutki reniferek idealnie komponuje się z gwiazdką - w sam raz na prezent.



 








 Reniferek jest taki malutki, że zmieścił się na mej dłoni. Kocham drewno, i prace z nim - to mnie uspakaja, a że moja natura jest jaka jest, tego spokoju potrzebuję często ;)

 

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-z-babincem-2-caa-ja.html

7 komentarzy:

  1. Przepiękne! A ja nie kupiłam gwiazdek bo mi kasy brakło:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! A ja nie kupiłam gwiazdek bo mi kasy brakło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możesz zamówić przez sklep internetowy .... a w ogóle trzeba było mówić, to bym pożyczyła ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Fajny miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń