sobota, 21 listopada 2015

W stylu skandynawskim

Witam

Dziś mam dla Was kolejną inspirację. Tym razem w klimacie świątecznym i stylu  jednym z moich ulubionych - skandynawskim. Zrobiłam dekorację która jest idealna do pomieszczenia właśnie w tym stylu. Na pomalowaną farbami kredowymi Autentico kolorem Casa Blanca oraz Silver, ramkę z mdf ( piękny delikatny odcień szarości ), wykonałam transfer renifera z papieru do scrapbookingu (GOscrap). Nie przypuszczałam, że ten rodzaj papieru tak świetnie wyjdzie w transferze. Całość  zabezpieczyłam woskiem bezbarwnym, a jeszcze dodatkowo ( tu już w ramach eksperymentu ) powierzchnię z  transferem pokryłam cieniutką warstwą lakieru.




4 komentarze:

  1. Nawet nie słyszałam o tym, że można wykonać transfer z gotowego papieru? Myślałam, że grafika musi być z laserowej drukarki.
    Czy przeniosłaś obrazek za pomocą rozpuszczalnika NITRO? Czy jest jakiś inny sposób?
    Ozdoba rewelacyjna! Świetna dekoracja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie słyszałam o tym, że można wykonać transfer z gotowego papieru? Myślałam, że grafika musi być z laserowej drukarki.
    Czy przeniosłaś obrazek za pomocą rozpuszczalnika NITRO? Czy jest jakiś inny sposób?
    Ozdoba rewelacyjna! Świetna dekoracja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten transfer przeniosłam za pomocą medium do transferów firmy Autentico. Nie wiem czy wyjdzie transfer z papieru scrapowego za pomocą nitro. Kiedyś wypróbuję.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń