Strony

sobota, 26 grudnia 2015

Julie ....

Hej

Mam nadzieję, że święta mijają Wam spokojnie. Ja w końcu w te dni znalazłam chwilę dla siebie, i mogłam znów po tych kilkunastu ostatnich dniach szaleństwa z remontem usiąść na spokojnie i scrapować. Po raz kolejny sięgnęłam po lalę Julie z Prima .... ciężko się te malizny maluje, ale chcę je poćwiczyć bardziej. Kolorystykę dobrałam sobie z  trwającego wyzwania na blogu Prima PPP .... taka jeszcze trochę świąteczna ;) Lala Prima, listki i piórko także (  to ostatnie pocięłam, bo było za duże )





Świąteczne bingo u mnie to guzik - brokat - nici  

5 komentarzy:

  1. Faktycznie te małe elementy ciężko się maluje, ale u Ciebie wychodzi ekstra. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca,tyle się na niej dzieje!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun i posyłam noworoczne serdeczności, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta lala! Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i maleńka, ale z pewnością urocza ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, cóż za cudowna sukienka! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń