Strony

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Romantycznie

Witam

Jak po świętach?? Wypoczęci ? Ja aż za bardzo, zdecydowanie za długo wolnego ;) Jednak jest plus tego taki, że miałam czas nieograniczony na scrapowanie, czego mi ostatnio brakowało. Tym razem dorwałam formę większą i ostatnio nie często używaną przeze mnie - LO. Skusiło mnie do tego wyzwanie w SATW i mapka bardzo romantyczna, szampańska - stąd takie kolory, delikatność..

Użyłam na nim także kilka produktów Prima ( w sumie to większość ;) ) : papiery różne, różyczki, mgiełka różowa do której coraz bardziej się przekonuję, stempel.  Do jego stworzenia użyłam także mapki z wyzwania Prima

Coraz bardziej lubię robić takie proste LOsy






http://prima.typepad.com/prima/2015/12/decembers-challenges.html


http://scraparoundtheworld.blogspot.com.au/p/about-us.html

5 komentarzy:

  1. Cuudooownyyyy!!!! Dzięki, że wzięłaś udział w wyzwaniu w SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome! I love this!!!! Your composition is beautiful! Love the colors, layers and textures! This is definitely a fav for me! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ♥ Wspaniały styl, bardzo ciekawa praca ♥ Bardzo podobają mi się detale, tu błysk złota, tam kawałek gazy. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! I'm impressed! Fantastic project! Thanks for playing with SATW this month!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh this is so beautiful and delicate.

    OdpowiedzUsuń