Strony

czwartek, 3 grudnia 2015

Zimowy domek

Witam

Dopadłam ostatnio domek od Scrapka. Bardzo mi się podobał na tej nóżce którą ma w zestawie, jednak ja tak naładowałam mediów i dodatków na niego, że nie utrzymał ciężaru ;) Jest tu dużo gessa, mgiełek, brokatu ( co nie widać bardzo na zdjęciu ;( ) oraz kwiatuszki Prima ( Cartographer  oraz zwykłe małe ), które bardzo zamediowałam .







http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-z-brokatem-glitter-challenge.html

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2015/12/december-challenge-reveal-1.html

http://prima.typepad.com/prima/2015/12/on-the-10th-day-of-christmas.html

11 komentarzy:

  1. Cudowny, magiczny :) Podziwiam zabawę z mediami i talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny mediowy domek, uwielbiam takie klimaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko :) bardzo klimatyczny i mroźny :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! Wygląda jak zimowy kościółek :) A ta podstawka brzozowa jeszcze dodaje uroku. Cudowna praca :) Dziękujemy za zabawę w scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie :) bardzo bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OH WOW! This is so beautiful!!! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your beautiful project Marta, so many small details ! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny, pełen uroku domek

    OdpowiedzUsuń
  9. So delicated!!!! Love the texture!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh my words!! This is sooo amazing!! I absolutly adore it!! :D Thank you so much for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń