Strony

sobota, 2 stycznia 2016

Candie

Witam

W tym Nowym Roku pierwszy post zacznę od nowej lali którą nabyłam  w ostatnim dniu starego roku :) Tym razem postawiłam na mniej  poważny stempel, jest to Candie - Julie Nutting. Pomalowałam ją kredkami akwarelowymi, dodałam złote błyski i kropki moim ostatnim nabyciem Pen-touch Calligrapher - Gold kupionym w sklepie Na Strychu. Jest świetny, dobrze nasycony pigmentem. Dodałam także kilka kwiatków i liści Prima. By lala  bardziej błyszczała dodałam jej troszkę cekinów, kryształków i  pudru brokatowego na kwiatki







http://blog.na-strychu.pl/2015/12/blyszczace-wyzwanie/

http://filigranki-pl.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-2-bysk-i-blask.html

5 komentarzy:

  1. Śliczna!
    Pięknie malujesz i ozdabiasz swoje lale.
    Pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna!!! Wszystkiego NAjlepszego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kolorujesz i do tego te kropeczki - cudna! dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń