piątek, 11 marca 2016

Wielkanoc w złotym kolorze

Witam

Tak jak obiecywałam, wróciłam z nowym postem. Tym razem będzie w złotych kolorach. Jestem od niedawna posiadaczką pięknej złotej farby Autentico. New Gold - taka jest nazwa, to farba metaliczna. Występuje w pojemności 100 ml . Farba tego rodzaju posiada atut taki, że nie trzeba już jej woskować.


 Pięknie pokryła mi surowe drewniane jaja ( używałam pędzla oraz tapowałam gąbeczką ). Wystarczyły mi dwie warstwy na pełne pokrycie surowego drewna. Na  jaju, które było pomalowane ciemnym kolorem musiałam nanieść 4 warstwy by pokrycie było idealne ( warstwy były cieniutkie) . Zająca pomalowałam pierwsze nowym kolorem -  żółtym Sunflower - a następnie  za pomocą gąbki, techniką tapowania, naniosłam dwie cieniutkie warstwy farby metalicznej. Dodałam także złote perełki w płynie na dwóch jajach :)








Tak będzie  w tym roku wyglądał mój stół Wielkanocny ( przynajmniej na dzień dzisiejszy, ale całkiem możliwe, że koncepcja może się zmienić ;) )





http://blog.na-strychu.pl/2016/03/wyzwanie-wielkanoc-2016/


http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-wielkanoc-easter-challenge.html





5 komentarzy:

  1. Pięknie! Choć złoto raczej z Wielkanocą się nie kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) wiem, że nie ale ja zawsze muszę na opak ;D

      Usuń
  2. Rewelacyjne dekoracje, bardzo mi się podoba to złoto na pisankach, zwłaszcza w połączeniu z granatem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje :) wyszły uroczo :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :) Pozdrawiam. Agnieszka Fumiko

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fantastyczne jajka :) mnie też najbardziej podobają się te z granatem :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń