Strony

wtorek, 26 kwietnia 2016

Drewniane lale Julie Nutting

Hej

Dziś mam troszkę nietypowy projekt . Na pozór wygląda normalnie ;) ale jednak tym razem lala nie jest stemplem kolorowanym kredkami akwarelowymi, a sklejką. Przyznam, że lale są fajne, ładnie wykonane, i nawet same w sobie czyste, nie kolorowane są idealnym dodatkiem. Ale jak to ja ... musiałam coś z nią zrobić. Sklejka nie jest zbyt fajnym produktem do kolorowania kredkami akwarelowymi, bardzo "pije " wodę, dlatego kredek jest tutaj mało : tylko włosy i ciałko z dodatkiem naprawdę małej ilości wody. Delikatną warstwę kredki podłożyłam  jeszcze pod suknię, ale nie rozmywałam jej już wodą. Na to położyłam warstwę z mgiełki oraz pyłku fioletowego 13arts. Na sam koniec wykończyłam pisakiem sharpie oraz złotym metalicznym.







Na Facebooku  w Klubie Julie Nutting trwa w tym miesiącu wyzwanie z drewnianymi laleczkami, zapraszam serdecznie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz