środa, 11 maja 2016

Skrzynka mixed media

Hej

Dziś mam dla Was coś co może i było łatwe w wykonaniu.... ale ze zrobieniem zdjęć to już długa historia. Na skrzyni użyłam wszystkich produktów Prima : farbki metaliczne ArtAlchemy, mgiełki, pudry, formy IOD . I użyłam tutaj także folii do transferu, która fantastycznie się mieni na krawędziach skrzynki.
 Jednak gdy doszło do zrobienia zdjęć miałam problem. Każde nowe ujęcie to nowe odcienie które się pojawiały na fotografii. Uwierzcie mi, pierwszy raz zrobiłam tyle zdjęć swojej pracy , prawie 100!. Dopiero gdy usiadłam i włączyłam je w programie, wzięłam skrzynie do ręki  i obracałam tak jak w ujęciach, to zauważyłam,że te farbki zachowują się jak kameleon. Zmieszane ze sobą, gdy się patrzy pod różnym kątem, kolorem zmieniają swoje barwy. Jest to fantastyczne gdy z niebieskiego koloru, obracając przedmiot przechodzi on w zielonkawy. I tak naprawdę, nie ma w zdjęciach żadnej ingerencji programu do obróbki zdjęć poza kadrowaniem i naniesieniem podpisu.



 Tutaj już można zobaczyć jak się zmienił niebieski kolor ścianek patrząc pod innym kątem.
Góra też już zmieniła lekko barwę.





Tu na krawędziach widać folię do transferu


 Oraz zdjęcie, których nie lubię robić- czyli w pełnym słońcu. Jednak musiałam by widać było jak skrzynka się pięknie mieni.


Podsumowując ...farby Art Alchemy Finnabair, są bardzo, bardzo wydajne, napigmentowane, mega intensywne w kolorze, i dają świetne efekty po zmieszaniu ze sobą .

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszło ! Genialna praca <3
    Pozdrawiam serdecznie,Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna praca! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning mixed media work - the rich browns are so beautiful.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń