Strony

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Dzień z Julie Nutting

Witam


Dzisiaj na blogu Prima Marketing mamy dzień ze stemplami Julie Nutting. W tym roku pojawiło się kilka nowości, a teraz na dodatek doszło kilka wykrojników do stempli, dzięki czemu szybciej i łatwiej  jest wyciąć pokolorowane lale.
Ja tym razem wzięłam Audrey - to mój pierwszy stempel, który kolorowałam i który kupiłam ;) Mam do niego sentyment.






Prima Products: Art Alchemy-Acrylic Paint-Metallique Vintage Rose 1.7oz 963200, Art Alchemy-Acrylic Paint-Metallique Magenta 963132, Color Bloom - Vintage Metal Antique Gold 573843, Watercolor Pencils - Soft Neutrals 576707, Watercolor Pencils - Spring & Fall 576721, 12x12 Collection Kit-French Riviera 584351, JN Doll Stamp - Audrey 911119

3 komentarze:

  1. Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this Prima doll, I actually have her and ashamed to say I have not used her yet, but your post and work is very inspiring - I love the way you make these girls come alive! x

    OdpowiedzUsuń