środa, 10 sierpnia 2016

Zimowe kartki

Witam

Na dzisiaj miałam dla Was coś innego, jednak gdy wpadły w moje ręce te stempelki ,  to musiałam jednak pierwsze je Wam pokazać. Zakochałam się całkowicie w tych kamieniczkach i ptaszkach. Wiedziałam od razu, że użyję ich na kartkach prostych i bardziej w stylu eco :) Tak więc oficjalnie  rozpoczęłam sezon świąteczny ;) - ale spokojnie.... po mału, po troszku, by nie zepsuć klimatu ;)








Użyłam :
Stemple ptaszki
Stemple kamienice
Wykrojnik gałązka
Taśma 3d

6 komentarzy:

  1. uwielbiam taki klimat! super są te stemple<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek znalazłam tę Twoją karteczkę i jestem zachwycona. Śliczna. Od razu nabrałam ochotę na te stempelki. To jest inspiracja !! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc chciałam tylko powiedzieć, że te kartki są najlepsze na święta >< I kamieniczki też skradły moje serce. Miałam je nawet w koszyku, ale coś mnie z rytmu wytrąciło i nie kupiłam. Ale tak patrzę na nie i myślę sobie, że chyba jednak poszukam znów. Świetne. I cała kolorystyka jest przepiękna, taka w moim guście :D :D Zliftuję je :D Haha :D

    OdpowiedzUsuń