piątek, 23 września 2016

Jesienne akwarele

Witam

Ostatnio wpadły w moje ręce akwarele Prima. Jestem w nich totalnie zakochana ! Nie mam porównania z innymi farbami w kosteczkach, i chyba nie czuję takiej potrzeby. Te są dla mnie idealne, mocne nasycone kolory, piękne odcienie .. cóż chcieć więcej ?
I tak sobie ostatnio je próbuję, na różne sposoby - wiem jedno, wpisały się na stałe do mojego przydasiowego MUST HAVE



Obrazek ten leci na wyzwanie 

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-19-powoli-zegnamy-letnie.html


Zmalowałam jeszcze piórko ... powstaje także drugie ... już w innych kolorach ;)


4 komentarze:

  1. Wowzers designs. That feather is gorgeous! ~Niki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny obraz, aż dech zapiera. Świetna kompozycja, rewelacyjna rama, brawo! Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadłam u Ciebie :D chcę takie piórko!!!

    OdpowiedzUsuń