Strony

środa, 19 października 2016

Kilka słów o Craft Show 2016 ...

Od zlotu w Krakowie minęło już trochę czasu, a  ja właśnie zobaczyłam, że tutaj nic na ten temat nie opisałam.
Dla mnie CraftShow jest bardzo szczególny ... ten pierwszy 3 lata temu, który to zapoczątkował we mnie wszystko to co teraz robię, zapalił we mnie taką iskierkę, która dziś  - mogę śmiało powiedzieć - pali się konkretnym ogniskiem.
Tym razem moja rola na zlocie była trochę inna : 3 dni przed imprezą napisała do mnie organizatorka Kasia ( wspaniała osoba !) z  propozycją otwartych warsztatów. W nocy była burza mózgów, nad ranem już wiedziałyśmy co będzie robione. Było na prawdę mało czasu na przygotowanie wszystkiego, ale myślę, że dałyśmy radę .... i tym oto sposobem na zlocie prowadziłam 3 otwarte warsztaty - zawieszkę świąteczną ( dwie tury ) oraz szopkę baaaardzo eco ;)

Był to fantastyczny czas, i moje serce się na prawdę radowało widząc jak kursanci wychodzili ode mnie z pięknie zrobionymi pracami.
Poniżej kilka z nich

A za rok ? Mam nadzieję, że będzie również tak twórczo  a może i jeszcze bardziej ?? ;)







A ja .. też coś zrobiłam ;) Prócz moich prac, zrobiłam sobie także pamiątkę ( taga na zlocie, LO w domu), z moim jedynym zdjęciem z foto - budki - z Kasią ;D
Na LO użyłam taga zrobionego na warsztatach które prowadziła Natalia pod marką Studio Forty 
.....i wsiąkłam, w totalnie nie mój styl, ale zakochana w kleksach musiałam je kupić ! Są na prawdę genialne, i zmuszają mnie do wypróbowania czegoś innego, czegoś mniej złożonego i warstwowego. Takie prace to dla mnie odskocznia od tego co robię zazwyczaj ;)








6 komentarzy:

  1. Ja niestety przez Craftshow przeleciałam z prędkością światła - taki dzień... szkoda, że nie udało mi się być u Ciebie i stworzyć coś tak uroczego. Do następnego razu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda.. ale mam nadzieję, ze następnym razem się uda !

      Usuń
  2. to trzeba aż do Krakowa, żeby aż tak się zapalić?! kurczę ... to ja może się wybiorę kiedyś ;) choć daaaaaleko na tak krótki wypad. na długi z resztą też ;) LO cudne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to LO. Ma tak piękne kolory i układ, ale przede wszystkim kolory, że nie mogę się napatrzeć, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No jest takie INNE niż moje zazwyczaj ... może dlatego też je bardzo lubię ;)

      Usuń