Strony

sobota, 31 grudnia 2016

Happy New Year

Ostatni post w tym roku... szybciutki, i z kilkoma przemyśleniami ...
Rok 2016 był dla mnie od początku łaskawy. Zaczęłam projektować papiery do scrapbookingu dla Piątku Trzynastego ( co było moim marzeniem ), zostałam doceniona w Primie i wielu innych wspaniałych firmach z którymi współpracuję do dziś. Pracuję w firmie z tematyką bliską mojemu sercu i hobby. Wiele pracy miałam, jeszcze więcej projektów które ukończyłam i kilka takich na które już czasu brakło, ale z pewnością zrealizuję je w przyszłości. Poznałam masę fantastycznych ludzi, pogłębiłam przyjaznie .... nie jestem w stanie opisać wszystkiego dobrego co mnie spotkało.
W życiu prywatnym, rodzinnym także same  pozytywy ... a wiadomo, jak  w rodzinie jest dobrze, to będzie dobrze wszędzie ;)  bo ona jest podstawą i daje nam siłę i wiarę w siebie - nie raz się przekonałam, że mogę liczyć na moich bliskich i zawsze są dla mnie podporą i wspierają mnie w tym co robię.
Co przyniesie Nowy Rok 2017 ? Już dziś wiem, że będzie chyba  jeszcze bardziej intensywny niż ten mijający, więcej pracy, nowej pracy ..... i kto wie co jeszcze ;)  - ale wiecie, ja muszę ciągle w ruchu i ciągle działać ;D

Chciałam również Wam wszystkim podziękować, że mnie tutaj odwiedzacie. Za te wszystkie piękne słowa, wsparcie i wiarę we mnie . Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*


1 komentarz:

  1. Marta, życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie obfity w cudowne, twórcze pomysły i przyniesie radość, spełnienie marzeń i satysfakcję z owoców, które powstają w sercu, duszy, umyśle i wychodzą spod Twoich rąk!!!

    OdpowiedzUsuń