piątek, 6 stycznia 2017

December Memories Box

Hej


Chciałam Wam pokazać projekt, który zaczęłam w listopadzie . Wygrałam u Ani Komendy warsztat na  tworzenie pudełka wspomnień z albumem pod patronatem sklepu Pink & Paper Shop. Wszystko tworzone od podstaw, klejenie pudełka, tworzenie albumu. Ja - osoba, która z linijką i wymiarami nie jest zaprzyjazniona, nie powiem, że miałam lekko. Nie chcielibyście widzieć tego co wyprawiałam przy sklejaniu, pomimo tego, że wymiary i wszystko było "podane na tacy"  ja i tak miałam problem :P Ale koniec końców udało mi się. Stworzyłam świetną podstawe pudełka, ozdobiłam je różnymi kolekcjami papierów i dodatków : Prima Marketing, dodatki Studio Forty itp ... Album to mieszanina przeróżnych papierów, które długo już czekały na swoje miejsce. Miałam masę frajdy z tworzeniem tego zestawu, a kilka dni temu uzupełniłam go o zdjęcia. Tu już nie poszalałam, po prostu je wkleiłam - lubię tak.
Przyznam szczerze, że to pierwszy grudniowy projekt, który ukończyłam tak na 100% - zawsze sprawa grudniowników u mnie poległa na początku tworzenia. Obym  w następnym sezonie też miała taki zapał ;)








4 komentarze:

  1. Wspaniały! Pięknie kolorowy i świąteczny :) ja też drugi rok z rzędu poległam na grudniowniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. To TEN grudniowy projekt ;-) fantastyczny projekt, kazdy szczegół zachwyca, nic tylko podziwiać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny! Niby prosty taki, a wszystko razem tworzy niezwykle bogatą całość.

    OdpowiedzUsuń