środa, 19 lipca 2017

Efekt betonu z Cadence

Witam

Dziś troszkę Wam opowiem, na temat nowych produktów, które trafiły do mojej pracowni. To media firmy CADENCE, które możecie zakupić w DpCraft. Nowość w Polsce, ale ja już przepadłam, a to za sprawą taką, że media te są różnorakie, do decoupage, mixedmedia oraz dekoracji domowych.
I tym ostatnim tematem dziś się  zajmę.  Pasta Efekt betonu - to medium, które całkowicie zawładnęło mną. Świetna sprawa na przemienienie starych plastikowych doniczek, szklanych słoików itp. Preparat można nakładać szpachelką lub pędzlem, ma bardzo przyjemną lekką konsystencję ( ja ją porównywałam do puszystego kremu kawowego ;)). Bardzo dobrze trzyma się mediowanej powierzchni, można pod niego dać Primer - jednak nie zawsze jest to konieczne.
Ja dodatkowo, mój beton po wyschnięciu  przeszlifowałam  papierem ściernym, by ściągnąć troszkę porowatości, oraz dodałam cieniowania białą i czarną farbą akrylową również firmy Cadence ( farby matowe, bardzo dobrze kryjące - dla mnie duży plus).
Dodatkowo  na słoiczek przykleiłam małą kamee, i pomalowałam  farbą akrylową by wtopić ją w całość.

Wiosek ? Chodzę po domu i szukam wszystkiego co mogło by być " zabetonowane"

Użyłam :





Doniczka plastikowa "przed"


5 komentarzy:

  1. Efekt świetny muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ale super :) świetny efekt !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!
    A jak z wydajnością? Czy 250 ml wystarczyło na te dwa naczynka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność bardzo duża, jeszcze mam pół opakowania a wcześniej zrobiłam jeszcze słoik 0,5l.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź:)

      Usuń